Linkkejä Internet sivuille


Jaa tämä blogi eteenpäin
Share this blog ahead

lauantai 13. huhtikuuta 2024

Huhtikuun kuulumisiani

 Hei taas blogini lukijat ja taas asiaan. Ensin alkuun olen pitänyt siitä, että minulla on kellotettu päivärytmi. Ei tarvitse olla liian huolissaan siitä, jos itsellä on jonain päivänä pää täynnä ikäviä ajatuksia ja tuntuu siltä että asiat eivät etene niin kuin pitää. Seuraavana päivänä on tilanne usein toinen. Tämä on edelleen pitänyt yllä vointini paranemista. 

Ja nyt kun tuli aiheeksi terveys niin tuon kellotetun päivärytmin rinnalla on edelleen käytössäni Ketipinor- lääke joka on edelleen tasoittanut huonojen päivien olotilaa. Yhtenä asiana tässä on edelleen ollut säännöllinen piikillä käynti, omahoitajan kanssa juttelu mutta myös jalkahoidossa käynti. Viime kerralla minun ongelma varpaankynnessä on ollut enää vähän paksua kynttä ja jalkapohjien känsistä toisen jalan kohdalla ne ovat poistuneet lähes kokonaan. 
Kieltämättä nautin edelleen työtoiminnassa käymisestäni ja siitä, että mikään viikko ei ole sisällöltään samanlainen kuin muut vaan niiden sisällössä on vaihtelua. Olen viime aikoina  havainnut sen miten kellotettu päivärytmi, työtoiminta, terveydenhoito, Spotifysta kuuntelemani musiikki mutta myös ystävät ovat auttaneet minua siinä, että olen osannut ryhmittää tavoitteeni tiettyyn järjestykseen ja valita niistä kärkeen ne jotka auttavat ruokkimaan niitäkin unelmia jotka eivät ole listattuna mihinkään. Tämä kaikki mahdollistaa sen, että minun on mahdollista toteuttaa hulluimmatkin tavoitteeni ja unelmani minun tavallani. Mutta tässäpä nämä kuulumiset tältä kerralta. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti