Linkkejä Internet sivuille


Jaa tämä blogi eteenpäin
Share this blog ahead

sunnuntai 17. maaliskuuta 2024

Maaliskuun kuulumisiani

 Hei taas blogini lukijat ja taas asiaan. Ensimmäiseksi siihen ilon aiheeseen että työtoimintani jatkuu ensi vuoden alkuun saakka. Itselläni on todella ihana ryhmä joiden kanssa on mukava viettää aikaa.

 Ja toisekseen, kuten huomaatte, päätin tehdä tämän kuukauden kuvapäivityksen eri tavalla kuin aiemmin, tällä kertaa sanoilla. Tulen varmasti käyttämään tätä aina välillä kun en keksi oikeanlaisia kuvia tarinani kertomiseksi. Mutta nyt muihin menneen kuukauden avainsanoihin. 

Olen edelleen nauttinut siitä että minulla on nyt edelleen kellotettu päivärytmi johon minua ei harmikseni kannustettu osastolta pääsyn jälkeen. Tuijotettiin vaan kerta toisensa jälkeen siihen kuinka monta tuntia käytän päiväkirjan kirjoittamiseen joka osaltaan pitkitti toipumistani. Mutta nykyisen omahoitajani ansiosta minulla on sellainen joka antaa minun tehdä omia, itselle tärkeitä askareita haluamani aikana ja rauhoittamaan iltani nukkumista varten. Päivärytmiin sisältöä on edelleen tuonut se, että minulla on kalenterissani viikoittainen siivousrytmi joka sekin motivoi tekemään itselle tärkeitä asioita.

Tärkeinä asioina on edelleen toiminut myös musiikki edelleen jota on viime aikoina tullut kuunneltua asunnollani niin Spotifysta kuin myös cd:iltä. Myös ystävät ovat olleet niin tärkeitä että olen viettänyt viikonlopun omassa asunnossani jotta voin viettää heidän kanssaan aikaa. Mutta tässäpä nämä kuulumiseni tällä kertaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti